Loopbaan

Vanuit de operationele, logistieke en facilitaire kant van de uitvaartbranche is mijn ervaring in management, gastgerichtheid, locatiebeheer, training en kwaliteitscontrole opgebouwd. Zo heb ik geleerd in te spelen op individuele en veranderende wensen van klanten, de omgang met mensen met verschillende achtergronden en (sub-)culturen, van beleidsvorming, en begrip van relevante tradities en ceremoniële wet- en regelgeving.

In tijden van hectiek behoud ik het overzicht, terwijl ik mij ook heel goed kan concentreren op details. Klantgerichtheid kent geen tijd, dus ik heb ook zeker geen 9 tot 5 mentaliteit. Werken met een multidisciplinair team in een servicegerichte branche en hetzelfde klantgerichte doel voor ogen haalt het beste in mij naar boven!

Maart 2015 – heden: Tekstschrijver / Medewerker BedrijfsbureauVan der Lans & Busscher BV - Staatsievervoer:

ondersteuning van de directie in de breedste zin bij het opzetten en onderhouden van de bedrijfswebsite, sociale media en het opzetten van een digitaal archief met historische foto’s afkomstig van de uitvaartbranche.

April 2012 – Juni 2016: Algemeen Medewerker Uitvaartverzorgingcoöperatie DELA:

alle uitvoerende taken en werkzaamheden binnen de uitvaartzorg, zoals onder andere postmortale zorg, gastheer, planning, chauffeur, locatiebeheer, assisteren bij uitvaarten, catering, advies.

April 2011 – Maart 2012: Eigen ondernemingFunerum:

onafhankelijk adviesbureau voor kwaliteitsverbetering (in de breedste zin van het woord) van de dienstverlening van uitvaartondernemingen en facilitaire bedrijven in de uitvaartbranche.

December 2010 – Maart 2011: Planner AdviseursEmCart Reha Groep Den Haag:

Inplannen van adviseurs teneinde de juiste revalidatievoorzieningen in opdracht van de gemeente Den Haag te verstrekken aan cliënten met een (tijdelijke) functiebeperking. Intensief (telefonisch) contact met enerzijds intern adviseurs, werkplaats, logistiek en administratie. Anderzijds extern contact met belanghebbenden, consulenten WMO, toeleveranciers, ergotherapeuten, verpleeghuizen en medewerkers thuiszorg.

2003 - 2009: Assistent Coördinator / Operationeel ManagerPULS - De Helpende Hand BV - Uitvaartmedewerkers:

Managen van ongeveer 170 parttime werknemers in de uitvaartbranche, zoals dragers, cateringpersoneel, uitvaartleiders et cetera. Verantwoordelijk voor onder andere kwaliteitsbeheer van diensten, producten en bedrijfsmiddelen, werving en selectie, opleiden en begeleiden van personeel, klantenwerving en mediacontact, facturatie en loonadministratie, detachering (oproepbasis en langdurig), professionalisering / modernisering van het bedrijf, nieuwe diensten bedenken en ontwikkelen.

1996 - 2003: Parttime drager, Algemeen AssistentDe Helpende Hand BV in Den Haag.

Algemene assistentie bij uitvaarten als drager, rouwkamermedewerker, uitvaartleider. Daarnaast managementondersteuning en dagelijkse operationele planning.

2000: Assistent EilandbeheerderNederlandse Bond voor Aangepast Sporten (NeBAS Nsg), Afdeling watersport, Locatie eiland Robinson Crusoë, Oud-Loosdrecht.

Coördineren, trainen en managen van 15 – 20 vrijwilligers die een groep van ongeveer 40 geestelijk en/of lichamelijk gehandicapten begeleiden bij watersportvakanties. De nadruk lag op zelfstandigheid van de cliënten.

1991 - 2014: Vrijwillig zeilinstructeurStichting NSG Zeilkampen:

Organiseren van zeilkampen voor 60-70 leerlingen van middelbare school. Tevens opleiding van nieuwe instructeurs. 

 

 

 








Referenties op aanvraag